kukkasia!


Muistatte varmaan edellisessä merkinnässäni, jossa innostuin tekemään ruusuja. No, nyt siitä on tullut pakkomieli... Näin monta oon tehnyt tiistain mennessä. (nyt niitä on joitakin enemmän, mutten jaksa kyllästyttä teitä samoilla kuvilla.) 
Pyysin myös ehdotuksia mitä tekisin näille ruusuille. Ystäväni Pauliina ehdotti minulle seuraavaa: jonkun hiuskoristeen noista ainakin saisi tai vaikka semmosen hiuspannan :)


Kiitos Pauliina, tässä on tulos. 

Ruuuuusuja :)



Pinkki panta

Hyvin suttunen kuva pannasta päässäni. feat. uudet lasit

Sininen panta
Päässä. feat kiiltävä otsa

pari hiusklipsia. 
Että semmosta tällä kertaa. :D


P.S. löysin ratkaisun liima ongelmaani. Yllä oleva liima on todellinen löytö! Se pitää yhtä hyvin kuin superliima, on halvempaa kuin superliima, eikä siitä jää minkään näköistä jälkeä kankaaseen. lovelovelove! (kuten huomaa, oon käyttänyt siitä jo yli puolet... :D) Menen varmaan ens viikolla ostamaan sitä 10 tuubia lisää... 


Kommentit

  1. Ihania ruusuja.. mä olen näitä joskus kanssa yrittänyt tehdä, vielä ei ole mun nauhat näihin taipuneet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, kiitos. Mullakin meni monta yritystä ennen kuin sain opittua. Youtubesta löytyy kyl aika hyviä videoita jos haluu viel kokeilla. http://www.youtube.com/watch?v=gvgSaBzUSYY
      Tässä on esim. aika hyvä video. :)

      Poista
  2. Vähänkö hienoja tuli noista, vautsivau!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit