Nyt se on valmis!

Tämä on siis yksi minun "tilaustyöstäni". Minua pyydettiin siis valmistamaan kyseisen vanhojentanssimekon.
Mekko on siis silkkiä ja täytynee myöntää, et se oli aika V-mäistä ommella. Se on liukas silloin kun sen pitäis olla paikallaan, ja se ei liiku senttiäkään silloin kun sen pitäis. Kangas purkaantui (rispaantui) myös kovin herkästi, ja olen monta päivää löytänyt punaisia langanpätkiä housunlahkeistani töissä. Huoh. Ainakin se on päässyt onnellisesti (ainakin toivottavasti) uuteen kotiin ja pääsee ens viikolla parketille pyörimään. Ainakin "asiakas" oli tyytyväinen. Itse olen aika kriittinen, olisin tehnyt pari juttua eri tavalla. Ja moni asia olis voinut tehdä paremmin...




Sellasta olen puuhaillut kahden viikon aikana. ( tai siis aktiivisesti kahden viikon aikana)

Kommentit

Suositut tekstit