Pääsiäishelmitystä.

Olen ollut pari päivää vapaalla, mikä on ollut aivan MAHTAVAAAAA!!!! (Oon nukkunut varmaan puolet ajasta) Olen ollut lähiaikoina kauhean väsynyt ja stressaantunut et teki hyvää saada olla rauhassa ja tehdä ihan mitä huvittaa. (Tosin yks essee on kirjoittamatta mitä pitäis palauttaa pe... Kröhöm.)

Olen ylä-asteen käsityötunneilla oppinut pujottamaan helmiä tällä tavalla. Olen joitain koruja tehnytkin aikoinaan nuoruudessa. Tässä nyt on kuitenkin nää mun uudet masterpiecet.

Kelta-valko sormus. Helmet ovat 2,2mm:siä

Vaaleat helmet sama koko kuin yllä

"timantti" Se on paremman näköinen luonnossa... Ainakin mun mielestä. Samat helmet kuin yllä


3,5mm helmiä blingbling. (rannekoru)


Näin tämän tyyppisen kaulakorun seppälässä tai jossain näissä vaatekaupoissa. Lasipullossa on höyhen pullon kanteen kiinitettynä. Koska mä en löytänyt hienoja höyheniä varastostani, niin silppusin kasa mustia höyheniä ja tyngin ne tonne. (Lasipurkit sisälsivät aikoinaan helmiä.) 

En tiiä tulenkö käyttämään ko korua. Ei ehkä ihan mun tyylinen. (purkki on askartelun jäljiltä likainen, siksi sumean näköinen.)

Edellisessä postauksessa tein vetoketjukorvikset, mutta testikäytön jälkeen totesin että ovat aivan liian painavat. Joten tein niistä kahdet korvikset. Ylllä olevat oon jo käyttänyt kerran töissä. Kilisevät siihen malliin et kaikki tietävät missä meen. xD


Mutta ei tällä kertaa muuta kuin hyvää myöhästynyttä pääsiäistä!!! 

Kommentit

Suositut tekstit