Tervehdys, muistatteko vielä minut?

Hei, olen ollut lievästi sanottuna huono bloggaaja lähiaikoina. Ei, minulla ei ole ollut mahdottomia kiireitä. Olen vaan yksinkertaisesti ollut laiska. Olen kyllä toteuttanut pari projektia ja sen semmoista, mutten vaan oo saanut itseni niskasta kiini bloggaamaan niitä. Eli varoitus. Tänään ja seuraavina päivinä saattaa tulla sellainen bloggaus-ripuli. :D

Olen siis ollut pari viikkoa sitten parin viikon ajan kesälomalla. Sattuipas vielä sopivasti, että meillä oli herran kanssa silloin 5. hääpäivä. Päätimme siis lähteä Berliiniin, Saksaan. Reissu oli aivan mahtava. olen aina halunut käydä siellä (nuorena fanitin poliisikoira rexiä) En nyt aio kirjoitella kamalasti reissusta, koska kukaan ei varmaan jaksa kuulla niistä. Laitan siis vaan jotain kuvia tänne teidän iloksenne. 

Sain uuden kaverin Berliinin eläintarhassa

Arvaa minkä aitauksen luokse me mentiin ensimmäisenä


Katu taidetta. 

lätäkössä.




Semmosta. Laittelen lisää juttuja tänne töiden jälkeen. Ehkä. Mahdollisesti. Kenties. 


Kommentit

Suositut tekstit