Koulu on taas, koulu on taas, kattila täynnä puurrrooooo.

Olen palannut takaisin koulunpenkille. Jatka siis opintojani Kuopiossa. On kyllä jännä olla taas täällä. Vanhat koulukaverit menevät kolmannelle vuosikursille, kun minä "jäin luokalleni". Sen sitä saa kun ei kykene tekee kursseja etänä. :P

Huomasin kauhuissani heti alkuviikosta, että piirustus taitoni ovat kärsineet jonkun verran (KRÖhyvinpaljonHÖM) kun en ole piirtänyt vuoteen. Sormet ovat tönköt ja kuvat näyttävät vääristyneeltä. (toisaalta ne ovat aina näyttäneet vääristyneeltä... :D)
Päätin vähän harjoitella ja näistä kolmesta olen suht. ylpeä. Tosin jos niitä vertailee alkuperäisiin niin huomaisitte miten vääristyneitä ne oikeasti ovat. Siispä en laita niitä tänne. Ähäkutti!

Ja kuvat ovat tietenkin otettu mun ihastuttavan korkeanlaatuisella kännykkäkameralla. Joten nauttikaa! 


lyijykynä


lyijykynä

Ostin tänään suomalaisesta kirjakaupasta törkeen halvat puuvärit, oon aika tyytyväinen sen laatuun. Oon joskus pahastikin pettynyt halpiskyniin. 


Jaa, enpä jää tänne tuijottaa näitä kuvia. Menetän vielä yöuneni. :D Hauskaa koulun alkua kaikille (paitsi te yhdet nimeltä mainitsemattomat joilla alkaa koulu vasta syyskuussa... minä sanon teille et murrrrr. )

Kommentit

Suositut tekstit