Sain työpaikan!!

Olen hakenut tässä viimeiset kaksi kuukautta töitä. Olen laittanut varmaan kymmeniä hakemuksia, ja olen saanut jopa pari haastatteluaikaakin. Mutta ne eivät tuottaneet tulosta. Laitoin sitten viime tiistaina lisää työhakemuksia menemään eri paikkoihin, ja tunti siitä sain työhaastatteluajan. Olin ihan äimänä, kun tässä kahden kuukauden aikana kun olen töitä hakenut niin yleensä siinä on mennyt monesta viikosta kuukauteen...

Kävin sitten eilen siellä. Olin varma (edellisistä kokemuksista) etten tuu saamaan sitä työpaikkaa. Vielä pahempi juttu oli se, että huomasin päivänvalossa, lähdettyään kotoani, että mun mustat housut olivat täynnä valkoisia nukkia... Se ei ollut itsetuntoa nostattava tunne... Ei ollut enää mitään mitä voisin tehdä. Menin sitten sinne sovittuun paikkaan jännittyneenä.

Juttelin sen haastattelijan kanssa varmaan noin puoli tuntia, kunnes se nousi ja kävi (toimistonsa) ulkona. Sitten se palasi ja sanoi että voisin tarjota sulle töitä. Mun leuka putosi lattialle. Hyvä et sain kunnollisen lauseen muodostettua. Siinä sitten tehtiin työsopimus ja käytiin katsomassa mun tulevaa työpistettä.

Maanantaina mun olis sitten tarkoitus aloittaa. Vähän jännittää mitä tulevaa pitää...

Ainoa miinus puoli on se, että mun vasta aloitettu Haidong Gumdo harrastus jää toissijalle. En uskalla vielä tässä alussa kauheasti nipottaa mun työvuoroista. 

Mutta elämä on täynnä valintoja. Tässä tapauksessa valitsen rahat, koska olen ihan peeaa, matti kukkarossa, köyhä opiskelija, tyhjätaskuinen, yhteiskunnanpummi ja niin poispäin. :D

Ja koska tästä tuli näin kuvaton blogimerkintä niin saatte kuvan kuvaton.comista :D 


Kommentit

  1. Onnittelut työpaikasta! Se ei ole nykyään enää mikään itsestään selvyys

    VastaaPoista
  2. kiitos. Kyllä oli aika tappelu toi työnhaku. :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit