Vihdoinki.

Muahaha, arvaatkaas kuka kävi vanhempiensa luonna?!? Kameran akun lataamiseen meni puolet päivästä, mutta nyt kuvat on ladattu and ready to go.

Ollos hyvät:

(Sivuuttakaa mun rumat kotihousut.) Tämän pellavan mekon löysin yhestä putiikista ja rakastuin siihen heti. Se on aivan iiiihaaannaaaaaaa!!!!!!!! <3 taskut <3  *kröhöm* joo... 

Siinä ylhäältä vasemmalla sakset nappikorvikset, ylhäällä oikealla silitysrautakorvikset alhaalla vasemmalla keltaiset sakset korvikset ja sitten mun pikkusisko bongas mulle tollaiset hakaneula korvikset (1,5€)

Noi keltaiset sakset korvikset ovat puusta "leikattu" ja ne on muistaakseni NOMO merkkiset (arvaa kuka idiootti on hukannut sen taustan...) Kaupan tiedot alla.

Muut korvikset ovat yhestä liikkeestä nimeltään expressions. Kaikki noi kolmet parit olivat muistaakseni tarjouksessa. Sain kaikki kolme alla kympillä. 

Laivalta ostin tämän pienen sukkakukkaron. Tulee mieleen HIMYMin (How I Met Your Mother) jakson,  jossa Lilly pitelee vauvan sukkaa ja sanoo "a sock" :D

Laivalta ostin myös tämän kaverin. Se on nicin hippo joka pitelee sydäntä. En ole raaskinut laittaa sitä avaimiini, vaikka se on siis avaimenperä...
Ostin myös sellaisen nicin tiikeri kännykkäkorun (olen kiinalaisessa horoskoopissa tiikeri)
Totta puhuen laivalta ostetut tavarat olivat kaikki mamma betalar osastoa... eh eh...



Ja sitten vielä nää mun maailman paras ostos to this date. My viikset! *hallelujah, hallelujah*
Parhaat 4€ mitä olen ikinä kuluttanut. :D Niin paljon mahanpuruja on saatu aikaseks näillä... (voi jössis kun näytän mieheltä kun mun hiukset on kiini.)
Niiden valmistajien nettisivu on täällä jos haluatte käydä tsekkaa. Hauskoja juttuja. 

Viikset ja keltaiset sakset korvikset ovat ostettu täältä. Kauheasti ihania tavaroita. Olisin halunut ostaa koko kaupan tyhjäks. Mut opiskelijabudjetti tuhosi mun unelmat jälleen kerran. *huok* :D
Niiden nettisivuihin pääsee tästä, jos kuva on liian epäselvä.

Tosiaan, kuvat on siis otettu noin pari viikkoa taaksepäin, kun oli vielä aurinkoista. Nyt tuntuu vaan siltä et asun jossain taifuunin sisällä... Lakkais sataminen edes sen verran et kengät ehtis kuivua... 

Pahoittelen jos tekstissäni on tavallista enemmän kirjoitusvirheitä. Halusin ladata nää vältämättä tänään, tai siis kello on jo sen verran et teknisesti ollaan jo huomisissa. Siksi saattaa olla pari "huolimattomuus" tai mun tapauksessa "kiinalaisuus" virheitä. 

Kommentit

Suositut tekstit