Korviksia ostin

Kyseessä olevat korvikset ovat ostettu jo pari viikkoa sitten. Tänään laitoin ekan kerran yhdet niistä töihin, ja tykästyin niistä sen verran, että ajattelin jakaa sen teidän kanssanne.

Korvikset ovat ostettu Seppälästä, ne olivat olleet alennuksessa ja vielä lisäalennuksissa. Molemmat maksoivat 2€ (alkuperäishinta järjestyksessä 3,95 ja 4,95) joista sai viellä kaksi yhden hinnalla tarjouksen. Eli kulutin näistä kaikista sen 2€. Nappasin ne heti mukaani. 


Mua naurattaa hieman nää korvikset. Näyttää siltä kuin mulla olis ruuvi päässä. :D Joka on vähän löysällä... xD



(pieni kurkistus meidän olohuoneesta ;))
Tykkään kyl näistä molemmista, mutta toi pitempi tulee varmaan vähemmän käytettyä. Varsinkin töissä. Ruuvikorvikset ovat ihanat, mutta sain niistä pientä ärsytystä korviin, normaalia näissä "halppiskoruissa" . Ehkä mä kestän kun ne ovat kerran a) näin halpoja ja b) tosi söpöjä

Ja sitten asiasta kolmanteen... Oon kyl ollut ahkera tyttönen kun oon kirjoitellut tässä melkein joka päivä. :D Noniin, hyvää yötä rakkaat lukijat. Tämä tyttönen menee nyt nukkumaan. 

Kommentit

Suositut tekstit