Askartelin paskartelin...

VAROITUS: teksti sisältää... vuodatusta ja paskaa... You have been warned. (En yritä saada tällä huomiota tai sääliä. Kaikilla meillä on näitä hetkiä. Tämä on minun.)

Tyylini on aina ollut yksinkertainen, nätti ja siisti (ainakin omassa päässäni) toisin sanoen tylsä ja mielikuvitukseton. Ajattelin haastaa itseäni tekemään jotain, mikä ei olisi niin itseäni. Jotain mikä toisi vähän haastetta. Ja olen sitä mieltä, että olen epäonnistunut totaallisesti. Ok se ei ole siisti, eikä vältämättämättä nätti, mutta se on tylsä ja näyttää jonkun ala-astelaisen askartelulta. ARGH.

Miksi en osaa tehdä mitään tälläistä tai tälläistä. Tai siis enhän minä halua luoda taideteoksia, mutta olisi kiva joskus olla innovatiivinen ja kekseliäs. Tuntuu vaan vähän siltä kun olisin juuttunut paikoilleen...

Olen huomannut lähiaikoina epäilevän töitäni. Asiaa ei auta se, että sain mallistostani aika surkean arvosanan. Tiedän ettei se johtu kokonaan mallistostani, vaan tehtävistä/töistä mitä en ole saanut tehtyä.

No tässä on kuitenkin nyt kuvia tästä paskartelusta.



 Ostin tälläsen halppisrannekkeen Hennesistä (maksoi 3€ ja siinä oli kaksi muuta samassa pakkauksessa) Koska se oli liian leveä ja koostuu kolmesta eri palasta, ajattelin hajottaa rannekkeen heittämällä sitä lattialle... pari kertaa... ja sain...


...tälläsen!


 Sit mä vaan liimasin kasan juttuja siihen ja voila!




Siinä on höyhenien välissä paljetteja ja helmiä.

Jaa, tälläistä tällä kertaa. Lupaan olla normaali iloinen itseni seuraavalla kerralla. :) 

p.s. kello on 1:55, se saattaa vaikuttaa hieman postituksen laatuun... 

Kommentit

Suositut tekstit