Random random.

Tää on vähän tälläinen sekatavara tyyppinen bloggaus. Näytän mitä kaikkea olen ostanut alennusmyynneistä, tehnyt tässä kuukauden sisällä ja mitä olen saanut joululahjaksi. :D
Tilasin kyseisen kirjan akateemisen kirjakaupan ennakkoalennuksesta. Maksoi melkein 15 euroa. Mutta todellakin sen arvoista. Aivan huikeita kuvia. 

Tämän löydön tein suomalaisessa kirjakaupassa, hintalapusta näkee, et se maksoi 5 rahaa, ja olen jo tehnyt pari rannekorua tästä kirjasta (kuvia alempana)


Sitten on tää ihana kirja joka maksoi kans 5 rahaa. Siinä on siis neulomisohjeita vintage vauvanvaatteisiin. Aivan ihana ja suloinen ja kaikkea muita synonyymejä. 


Tää sormus on itseasiassa vahinko. Siitä vaan tuli tommonen. Kymmenen pistettä ja papukaija merkki sille, joka arvaa mitä materiaalia mä käytin tässä. 

Rannekoruja. Ylhäällä letitettyä vinonauhaa, alhaalla helmivirkkausta. 





Sitten viimeinen. Olen haaveillut melkein kaks vuotta nomination rannerenkaasta. Olen aina luullut et ne maksavat maltaita. Sitten eräänä päivänä sain kuulla työkaveriltani, että hänen nomination maksoi alle 30€ mä säntäsin pää kolmantena jalkana heti töiden jälkeen timanttisille. Ostin siis perusrannekkeen ja yhden palan. (Sakset). Mieheltäni sain sitten joululahjaksi pari hippoa. (sen jälkeen kun VÄHÄN vihjailin sille...) Eikö olekkin ihan näköinen? xD

Mutta tälläistä tällä kertaa. Tilulei sitten. :D

Kommentit

  1. Sinulle olisi herkullinen tunnustus blogissani http://zirkonella.blogspot.com/2012/01/herkullinen-blogitunnustus.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit