ctrl-alt-delete

Noniin. Kuten mä edellisessä bloggauksessa lupasin, niin tässä olis näppäimistö-magneetteja. Ostin siis taannoin kierätyskeskuksesta niitä näppäimistön osia. (Niistä voi lukea täältä) Ekalla kerralla ostin vaan kaksi kokeillaakseen mitä mä saisin niistä. Minulla oli kotoa 6kpl magneettipalaa joita olin ostanut joskus Tiimarista vuonna nakki ja kivi, ja muistin nähneeni näppäinmagneetteja aiemminkin. Päätin siis sellaiset valmistaa. (Mieheni oli sopivasti päättänyt luovuttaa kaikki mun "hienot" magneetit muuton yhteydessä, joten niille oli tarvetta.)
Aloitin leikkaamalla ylimääräisen palasen näppäimistöstä irti ja täytin liimalla. Kokeilin ensin laittaa sinne paperiliimaa, mut se ei suostunut kuivumaan täysin, joten päätin sitten käyttää kuumaliimapyssyäni. Laitoin näppäimen aukkoon täyteen liimaa, ja sit vain painoin magneetin siihen kiini. Helppoa. Onnistumisen jälkeen päätin ostaa lisää näppäimiä. Niitä tuli kotiin 10 kpl. (Oli muuten pain in the ass löytää just ne näppäimet mitä halusin) Luonnollisesti jäljelle jääneet 4 magneettiä ei riittänyt, joten menin Tiimariin. Ekassa Tiimarissa ne olivat loppu. Minut ohjattiin toiseen Tiiamriin, mut ne olivat sieltäkin loppu. Menin vielä varmuuden vuoksi kolmanteen, jossa mulle sanottiin, että ne ovat olleet joulukuusta lähtien loppu ja että ne saattavat tulla ehkä toukokuussa. Huoh.

Viime viikolla aloitin mun avoimet opinnot Metropoliassa. Tikkurillassa ollessani törmäsin yhteen kirjakauppaan. (en muista nyt sen kaupan nimeä, mutta se sijaitsee aivan juna-aseman vieressä) Siellä pyöriessäni päätin kysyä ihan huvikseni, onko niillä niitä magneetteja. Myyjä mietti hetken ja veti yhden hyllyn nurkasta esiin pienen muovisen laatikon jossa oli (tahmeahko ja pölyinen) pussi magneetteja. 10kpl eurolla. JEI!

Tälläisiä niistä sit tuli. :D
Heh.


muista ctrl alt del. :D



Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit