Se on täällä!!!!!

Kännykääni saapui tänään seuraavalainen viesti: "Lähetys OMPELUKONEKESKUS *sarjanumero* on noudatettavissa postista" Mä en meinanut pysyä pöksyissäni. Meninkin melkein suoraan postiin. Tälläinen paketti mua siellä odotti. Taustalla mun kirjahylly...



Tilasin siis lauantai iltana Ompelukonekeskuksesta mallinuken. Vahvistus tuli maanataina ja nyt torstaina se jo seisoo tossa työhuoneeni nurkassa. Aika ripeätä toimintaa sanoisin. Koska laatikossa oli "ylimääräistä" tilaa, otin samaan pakettiin myös ratkojan (huom. ergonomisen) vinonauhaa (sitähän tarvitsee aina) ja vetoketjunpäitä. Maksoi koko helahoito 195,20 egee postikulujen kanssa. 


Kyllä, se on punainen. Ja säädettävä, ja ihana, ja ja ja <3. Maksoi 169. Siinä on myös helmantasaaja(?) en tiiä miten sitä käytetään... Ajan murhe.


40kpl vetoketjunvetimiä 4euroa


Vinonauhaa 20m 7 euroa. 

Ergonominen ratkoja 3euroa.

Loppujen lopuks olen erittäin tyytyväinen. :D Jostain syystä odotin kuitenkin a)isompaa pakettia ja b)enemmän tavaraa.. (en tiiä, ehkä se on psykologinen juttu et vajaan 200euron paketin pitäis olla iso ja massiivinen. Mut oon kuitenkin ihan iloinen siitä, että sain sen helposti yksin kannettua kotiin)

Jeah. Mä myös tein tässä pari päivä sitten jääkaappimagneetteja näppäimistön näppäinten osista (yrittäkää ymmärtää mun flunssa-aivon-kiinalais-suomea) Mutta niiden esittäminen jää seuraavaan kertaan koska olen ilkeä vanhahko täti. (kuulostan aika noita-akkamaiselta tän flunssan takia. )


Kommentit

  1. Jumpe kui hiano toi mallinukke! :o Kehtaa pittää ihan tuollaisenakin esillä - ihan ku veistos :D En ees tienny, että niitä on olemassa tuommosina säädettävinä O_o

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit