Muutoksia ilmassa

Tiedän, tiedän. Bloggaaminen on jäänyt kokonaan. Olen pahoillani siitä, vaikka minusta tuntuu välillä siltä, että siskoni Hanna on ainoa joka aktiivisesti lukee tätä. xD
Jos teitä on muitakin. Pahoittelen. Rakastan teitäkin. <3

Muutoksia tarkoitan sillä, että saatan valmistua ensi syksyllä. (Opiskelen siis tällä hetkellä vestonomiksi Metropolian AMK:ssa.) Tällä hetkellä on opinnäytetyö työn alla, ja pari kuukauden päästä alkaa työharjoittelu joka loppuisi kesäkuun puolessa välissä. Aikani koulussa alkaa olla lopussa, ja mietin välillä että mitä sitten? Koulun on viimeisen 4 vuoden ajan vienyt koko päiväni. Saatoin olla 8-16 koulussa ja illalla saattoi olla vielä töitä. Rahaa oli vähän ja jaksaminen nollassa. Siksi myöskin bloggailu on jäänyt kokonaan.

En vielä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan syksyllä, en myöskään tiedä mihin päädyn. Toivottavasti voisin taas aloittaa bloggaamisen. Minulla on jo jonkun verran idoita siihen. (Olen hankkinut mallinuken joka on samankokoinen kuin minä (kokoa 42), joten odotettavissa enemmän plus size -vaatteiden suunnittelua ja ompelua. )


Ei mulla tähän hätään muuta.


Kommentit

Suositut tekstit