Hyvää joulua!!!

On kyllä niin synkkä sää tuolla ulkona, ettei joulufiilis meinaa tulla olleenkaan (mun sisäinen kello kuvittelee vieläkin et nyt on syksy...) Onneksi päivät pitenevät ja kohta on taas kesä!

Vietämme mieheni kanssa joulumme niin, että aattona ollaan anoppilassa ja joulupäivänä ollaan mun vanhemmilla. Tästä on muodostunut jo vuosien aikana traditio. Koska mun perhe on öö hiemahko kiinalaisempi, niin emme oikein vietä joulua. Tosin hyvää (kiinalaista)ruokaa ja perhe on meilläkin tärkeä. Saan siis nauttia kunnon suomalaisesta joulusta anoppilassa. Aaah, odotan innolla laatikoita ja kaikkea muuta ihana.... :P Tänä vuonna olen jopa väsänyt jotain itsekin. Ajattelin viedä anoppilaan itsetekemää tiramisua. En oo kyseistä herkkua valmistanut moneen vuoteen, kun se on aika vaivaanloinen. (ja minä olen laiska) Tällä kertaa olen todellakin panostanut tohon. Tein jopa itse kissankielikeksejä! Toivottavasti se on hyvää. 

Mutta ajattelin toivottaa tässä kaikille ihanille immeisille hyvät joulut! Olkaa kilttejä myös ensi vuonna. :D


Tää kuva on otettu viime vuonna. Ajattelin et se piristäis vähäsen... Tuolla ulkona nimittäin sataa vettä. :(

Kommentit

  1. Kiitos paketista ja mukavaa joulunjatkoa teille :)

    VastaaPoista
  2. Tule osallistumaan haasteeseen :) http://helmiplaneetta.vuodatus.net/blog/3105404/helmiplaneetan-haaste-nro-1-2012/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit