Ja arvonnan on voittanut...

Pahoittelen myöhäinen blogaaminen. Olen ollut tässä 8 päviää peräkkäin töissä ja neljä niistä päivistä oli 8 tunnin päiviä. (Mulla on yleensä 6 tunnin päiviä.) Myös kouluhommat hieman painoi päälle ja muita koottuja selityksiä. Olin siis aika poikki näiden päivien jälkeen, mutta nyt olen arponut voittajan huimaasta 5 osallistujista... 

Ja voittaja on MINNA!!! Onnea voittajalle! Laitathan minulle s.postilla mitä valitset palkinnoksi, sekä osoite mihin ne vois lähettää. :D (s.postini on keksimonsteri@gmail.com)

En nyt laita kuvia arvonnasta, koska olen väsynyt ja olen ilkeä ihminen. :D 


Tässä olis lohdutukseksi mallistolakanani jota olen väsänyt tässä viikon aikana. Olen joutunut tekemään nämä käsin koska a) minä olen etäopiskelija ja b) en omista photaria tai illustratoria. Joten nauttikaa tästä lastentarhatuheruksestani.

.


Kommentit

Suositut tekstit