Pikkujoulukynnet ja kirpparilöytö

Tänään oli firman pikkujoulut. Ajattelin tilaisuuden takia laittaa vähän hienommat kynnet. Minua tuntevat ihmiset tietävät, että olen TO-DE-LLA laiska laittamaan hiuksia, meikkiä ja kynsiä. Ja kun on ollut sellaisissa paikoissa töissä, missä hiki valuu ja kädet likantuu, niin ei sitä aina jaksa laittautua. Koulussakaan en yleensä käytä meikkiä ihan vaan siks koska mielummin nukun aamulla 15min. pitempään kuin meikkaisin. :D Kynsien kanssa olen taas välilä niin pikkutarkka, etten kestä jos ne eivät ole täydelliset. Olen myös aika kärsimätön. Lakka ei meinaa ikinä kuivua kunnolla kun oon jo söheltämässä jotain muuta. Eilenkin sain lakkaa pöydän reunaan, enkä tiedä vieläkään mistä se on oikein siihen ilmestynyt. 

Laitoin myös pari "timanttia" kynteen. Toinen niistä lähti aika nopeasti kun se tarttui töissä kassakaapin reunaan ja toinen lähti illemmalla ruokapöydässä. (kuvassa on väliaikainen korvike)

Kyl mä oon ihan tyytyväinen näihin. Yritän olla katsomatta hirveästi niitä virheitä. Kyllä mä yritän pitää nää mahdollisimman kauan. Ehkä vedän tänään vielä läpinäkyvän kerroksen päälle et ne kestää vähän paremmin.  

En tiiä miks mun kädet näyttää noin kouramaiselta valokuvattuna... Ehkä ne vaan on. :)



Meidän talon alakertaan on avanut viime kuussa uuden kirpparin. Olen siellä nyt pari kertaa käynnyt. Keskiviikona kävin siellä ja löysin korillisen vanhoja kaavoja. Otin alla olevan, kun siinä on housupuvun ja pitkän liivin kaavat. Näistä saan paidan, housun, liivin, mekon ja hamen kaavat kunhan niitä ensin vähän muokkailen. Eikä se maksanut kuin 3 euroa!!! Oli siellä ihan perus paita ja housu kaavoja, mutta niissä ei ollut mitään ihmeellistä niin en ostanut. Pitää kytätä jos sinne ilmestyis jotain muuta kivaa. 



Ainoa miinuspuoli näissä on se, et se on ruotsiksi kirjoitettu... Ehkä mä pärjään mun huonolla ruotsilla. Onneksi kotona on sanakirja jos tulee paniikki. 

Kommentit

Suositut tekstit